Adminkit – Personaladmin og HR, avtalehåndtering og GDPR i ett!

Adminkit tilbyr en digital løsning, som er spesialtilpasset små og mellomstore bedrifter, innen personaladministrasjon, avtalehåndtering og GDPR
Bilde: Adminkit tilbyr en digital løsning, som er spesialtilpasset små og mellomstore bedrifter, innen personaladministrasjon, avtalehåndtering og GDPR

 

 

Spar tid på personal og administrasjon! Alle må ha kontroll på personaladministrasjon, GDPR og avtalehåndtering. Med Adminkit får du alt på ett sted, og du er i gang på bare 5 minutter.

Adminkit tilbyr en digital løsning, som er spesialtilpasset små og mellomstore bedrifter, innen personaladministrasjon, avtalehåndtering og GDPR. Deres mål er at du som leder skal spare tid og få bedre struktur og kontroll på personal og administrative oppgaver. Her får du alt samlet på ett sted og ingenting skal ta mer enn 5 minutter.

– Vi har laget en digital verktøykasse for administrative oppgaver tilpasset daglige ledere i SMB-sektoren. Hvor kravet skulle være at ingenting skulle ta mer en 5 minutter. Verktøyet er så enkelt at du skal kunne ta det i bruk uten noen opplæring, og prisen er så lav at du som leder ikke skal trenge å vurdere om du har råd til det eller ikke, sier daglig leder i Adminkit Pål Reinert Bredvei.

Adminkit sin digitale løsning er en bransjeuavhengig verktøykasse som fokuserer på de tre områdene som mange små og mellomstore i dag ikke har så god kontroll på:

  • Personal og HR
  • Avtaleforvaltning
  • GDPR og personvern

SMB Norge har selv tatt i bruk Adminkit

Adminkit har i dag over 4500 bedrifter som bruker deres digitale løsning for personal- og HR-system, og blant disse brukerne finner man også SMB Norge.

– I forbindelse med inngåelse av partneravtalen fikk vi en demo av Adminkit. Da skjønte vi umiddelbart at dette noe vi selv må ta i bruk i SMB Norge. GDPR, avtaleforvaltning, digital signering og personalsystem i en digital løsning tilpasset små og mellomstore bedrifter. Den digitale løsningen er brukervennlig og billig, så dette er noe vi kan anbefale alle medlemmene våre i SMB Norge å ta i bruk, sier administrerende direktør i SMB Norge Jørund H. Rytman.

Kraftig vekst siden oppstart

Adminkit ble startet opp i 2020, og har på denne korte tiden fått over 8000 brukere, signert 10 000 dokumenter og laget 8000 arbeidskontrakter signert med BankID. De sier selv at årsaken til denne digitale løsningen var at de selv hadde erfart et enormt behov for enkle og billige løsninger for små og mellomstore bedrifter når det kom til HR, avtaleforvaltning og GDPR.

Alle de som var med å grunnlegge Adminkit er gründer, som alle tidligere hadde jobbet som ledere innen SMB-segmentet, hvor alle hadde opplevd hvor mye unødvendig tid og ressurser man måtte bruke på disse nødvendige administrative oppgavene som en bedriftsledere må gjøre.

– Før vi skapte Adminkit la vi merke til tre områder som vi tenkte at det ikke fantes noen gode løsninger for SMB-markedet. Vi la merke til at det ble brukt mye Excel og Google Docs som ikke er veldig effektivt eller så måtte man invester i dyre verktøy, som de færreste små og mellomstore bedrifter har råd til. Så vi ville bli best på disse områdene, og komme med et tilbud som er lett brukelig og billig, sier Bredvei.

Robin Hood for SMB-markedet

Birte Svenssen, Customer Success Lead, på stand på SMB Norges Desemberkonferanse.

I tillegg til at løsningen skal være så enkelt å bruke at man ikke trenger noen opplæring og man skal få gjort det på fem minutter, så var det også viktig for Adminkit at deres løsning skulle være såpass billig at enhver bedriftsleder i SMB-sektoren skal ta seg råd til å bruke Adminkit.

– Du kan gjerne se på Adminkit som en Robin Hood for SMB-markedet. Små og mellomstore bedrifter har ikke har de samme ressursene som de store virksomhetene. Vi ønsker derfor med denne løsningen å gjøre små og mellomstore bedrifter mer konkurransedyktig med å spare dem tid og få lettere kontroll på personal og administrasjon, avslutter Bredvei.

Nøkkelfakta om Adminkit

  • Oppstartet i 2020.
  • Tilbyr en bransjeuavhengig digital løsning for personaladministrasjon, avtalehåndtering og GDPR-arbeidet for små og mellomstore bedrifter.
  • 18 ansatte, hvor 14 sitter i Sandefjord.
  • Har i dag over 4500 bedrifter som kunder.

Adminkits tilbud til SMB Norges medlemmer

Adminkit har samlet sammen alle deres tre digitale tjenester, som omfatter personal, avtalehåndtering og GDPR, til en fantastisk superpakke for SMB Norge sine medlemmer.

Kom i gang:

  1. Prøv ut Adminkit i 10 dager gratis på adminkit.no
  2. Om du ønsker å bruke Adminkit videre, start abonnement på «Alt-i-ett» pakken, logg inn som medlem for å se medlemstibud.

Vi tar også mer enn gjerne en 100% uforpliktende demo via video. Gå inn på adminkit.no og book en tid med oss som passer deg.